Dünyanın dört bir yanında milyonlarca insan yarattığımız gıdaların ve içeceklerin tadını çıkartıyor. Dolayısıyla kullandığımız malzemeler, formülasyonlar, ve markalarımızın reklamını ve pazarlamasını yapma şeklimiz global sağlık üzerinde büyük bir etki yaratma potansiyeline sahiptir.

Sorumlu davranmayı ve güçlü bir beslenme politikasına sahip olmayı amaçlıyoruz. Ayrıca sağlık ve beslenme konusunda aşağıdaki hususları içeren ve dikkatle düşünülmüş bir yaklaşım geliştirdik:

•doğru miktarda protein, karbonhidrat, yağ, vitamin ve mineral içeren dengeli bir diyet benimsenmesini cesaretlendirmek
•düşük yağ, düşük şeker, düşük kalori içeren ve sayıları gittikçe artan alternatifler serisi gibi daha 'aktif sağlıklı' ürünler geliştirmek
•fazla tüketimi kesinlikle teşvik etmemek
•insanların ürünlerimizin beslenme ile ilgili yararlarını anlamasına yardımcı olmak
•insanların sadece keyif aldıkları gıdaları yiyeceği gerçeğini yansıtan ürünler yaratmak
•margarinlerin, sosların ve mayonezin diğer ana besleyici maddelere ek olarak iyi birer bitkisel ve doymamış yağ kaynağı da olabileceğini kabul etmek.